KOLAY ETİMEK TATLISI

Biliyorsunuzki uzun bir zaman buralarda yoktum, eşim biriciğime kavuşup tatil yaptık,tatilimizde yaptığım sizlerle paylaşabileceğim teferruatlı tariflerim yok çünkü bulunduğum yerde imkanlarım kısıtlıydı maalesef,  ama pratik tariflerim elbetteki var. Onlardan biride kolay etimek tatlısı

Etimek Tatlısının Gerçek Tarifi için buraya tıklamanız yeterli



Malzemeler

2 paket klasik (tuzsuz) etimek
2 paket dilediğiniz puding  ( ben fıstıklı pudingle yaptım)
5 su bardağı süt
2 su bardağı su
1 su bardağı şeker



Hazırlanışı

  • Pudingi üzerindeki tarife göre pişiriyoruz,(2 pakete 5 bardak süt kullandım ben.)
  • Etimekleri ıslamak için derin bir kaba 2 bardak su ve 1 bardak şekeri dökelim
  • Tepsiye 1 kat etimek 1 kat puding şeklinde diziyoruz
  • Etimekleri şekerli suya batırıp iyice ıslanmasını sağladıktan sonra tepsiye dizelim(enine 3, boyuna 5 etimek gelecek şekilde dizdim ben) kullanacağınız tepside bu sayı değişebilir
  • Dizilen etimeklerin üzerine puding yayalım,bu işlemi etimek ve puding bitene kadar yapalım, muhtemelen 3 kat çıkacaktır
  • En üstü pudingle kaplayalım ve süsleyelim ( artan etimekleri iyice ezip süslemede kullanabilirsiniz)




AFİYET BAL ŞEKER OLSUN







Yorumlar